Бастауыш сыныптың ашық сабағы/Открытый урок начальных классов » мектеп-гимназия 44
Алматы қаласы Department of Educationның
«мектеп-гимназия №44»
Department of Education города Алматы
Қабылдау бөлімі:
+7 (727) 248-01-77
Бухгалтерия
+7 (727) 248-01-77
eOtinish.kz
Version for
visually impaired
» » Бастауыш сыныптың ашық сабағы/Открытый урок начальных классов
20
October
2023

Бастауыш сыныптың ашық сабағы/Открытый урок начальных классов

Н.А.Бровкина, Ю.В.Перевалова, Н.В.Деева, Д.А.Ушурбакиеваның сабағында зейіні дамып, сақталды, есте сақтау, ойлау, қиялдау қабілеттерін дамыту жұмыстары жүргізілді. Репродуктивті және ізденіс әрекетінің әдістері қолданылды (оқу, есте сақтау, қайталау, дәлелдеу, түсіндіру, бағалау, қатені табу).
     Сабақтың мазмұны бағдарлама талаптарына, алға қойылған мақсаттарға сай болды және уақытты қатаң түрде белгіледі. Пәнаралық байланыстар байқалды.
      Көрнекі материал сабақтың барлық кезеңдерінде қолданылды және орынды және жеткілікті болды. Барлық тапсырмаларды мұғалім нақты айтты.
    Сабақта тек оқытудың міндеттері шешіліп қойMay, оқушыларды тәрбиелеу де қолға алынды.
Қорытындылар:
  Сабақ – ойын жақсы әдістемелік деңгейде өтті, мақсатына жетті, берілген есептерді шығарды.
Балаларға артық жүктеме болMayды. Сабақтың қарқыны орташа. Жасалған эмоционалды атмосфера оқушыларды белсенді ойлауға итермелейді.
Ұсынылады: сабақта және топтық жұмыс түрлерінде студенттердің өзіндік іс-әрекетін ұйымдастыру жұмысын күшейту.
На уроке Бровкиной Н.А, Переваловой Ю.В, Деевой Н.В, Ушурбакиевой Д.А развивалось и поддерживалось внимание, шла работа по развитию памяти, мышления, воображения. Использовались методы репродуктивной и поисковой деятельности (прочитай, вспомни, перескажи,  докажи, объясни, оцени, найди ошибку).
     Содержания урока соответствовал требованиям программы, поставленным целям и строго дозирован по времени. Прослеживались межпредметные связи.
      Наглядный материал использовался на всех этапах урока, был уместен и достаточен. Жсе задания были четко озвучены учителем.
    На уроке решались не только задачи обучения, но и воспитание учащихся.
Выводы:
  Урок – игра проведен на хорошем методическом уровне, достиг своей цели, решались поставленные задачи.  Дети не перегружены. Темп урока средний. Созданная эмоциональная атмосфера, побуждает к активному мышлению учащихся.
Рекомендовано: усилить работу по организации самостоятельной деятельности учащихся на уроке и групповых форм работы