27
тамыз
2025
СППС қызметінің жиналысы өтті. Жиналыс барысында логопед Мартель Д. И. және педагог-психолог Жумаева Л. А. өз баяндамаларын ұсынды.
27.08.2025 ж. СППС қызметінің жиналысы өтті. Жиналыс барысында логопед Мартель Д. И. және педагог-психолог Жумаева Л. А. өз баяндамаларын ұсынды.
Күн тәртібінде келесі мәселелер қаралды:
🔹 2024–2025 оқу жылының қорытындылары және ерекше білім беруді қажет ететін балалардың жетістіктері;
🔹 инклюзия саласындағы жұмысты реттейтін бұйрықтар мен нормативтік құжаттар;
🔹 РАС тақырыбы және мұғалімдердің РАС бар балалармен жұмыс жүргізу бойынша ұсыныстар.
Сонымен қатар қатысушыларға заманауи жасанды интеллект негізіндегі материалдар, бейнеролик және сынып жетекшілері мен пән мұғалімдеріне арналған практикалық ұсынымдар ұсынылды.
27 августа прошло заседание службы СППС. С докладами выступили логопед Мартель Д. И. и педагог-психолог Жумаева Л. А.
На заседании были рассмотрены:
🔹 итоги 2024–2025 учебного года и достижения детей с ООП;
🔹 приказ и нормативные документы, регулирующие работу в сфере инклюзии;
🔹 тема РАС и рекомендации по взаимодействию учителей с детьми с РАС.
Также участникам были представлены современные ИИ-материалы, видеоролик и практические рекомендации для классных руководителей и предметников.

Күн тәртібінде келесі мәселелер қаралды:
🔹 2024–2025 оқу жылының қорытындылары және ерекше білім беруді қажет ететін балалардың жетістіктері;
🔹 инклюзия саласындағы жұмысты реттейтін бұйрықтар мен нормативтік құжаттар;
🔹 РАС тақырыбы және мұғалімдердің РАС бар балалармен жұмыс жүргізу бойынша ұсыныстар.
Сонымен қатар қатысушыларға заманауи жасанды интеллект негізіндегі материалдар, бейнеролик және сынып жетекшілері мен пән мұғалімдеріне арналған практикалық ұсынымдар ұсынылды.
27 августа прошло заседание службы СППС. С докладами выступили логопед Мартель Д. И. и педагог-психолог Жумаева Л. А.
На заседании были рассмотрены:
🔹 итоги 2024–2025 учебного года и достижения детей с ООП;
🔹 приказ и нормативные документы, регулирующие работу в сфере инклюзии;
🔹 тема РАС и рекомендации по взаимодействию учителей с детьми с РАС.
Также участникам были представлены современные ИИ-материалы, видеоролик и практические рекомендации для классных руководителей и предметников.
