Бастауыш сынып мұғалімдерінің ашық сабақтары/Открытые уроки учителей начальных классов » Школа-гимназия 44
Алматы қаласы Білім басқармасының
«№44 мектеп-гимназия»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7 (727) 248-01-77
Есепші бөлімі:
+7 (727) 248-01-77
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Бастауыш сынып мұғалімдерінің ашық сабақтары/Открытые уроки учителей начальных классов
12
қазан
2023

Бастауыш сынып мұғалімдерінің ашық сабақтары/Открытые уроки учителей начальных классов

Бастауыш сынып мұғалімдерінің ашық сабақтары. Өте жоғары кәсіби деңгейде ұйымдастырылған және өткізілген. Мұғалім жүйелі-белсенділік тәсілінің құрылымына сәйкес жаңа білімді ашу сабағын жоспарлап отыр. Оқушылардың жеке, пәндік және пәнаралық байланыстарын қалыптастыратын уақыт шығындарын ескере отырып, негізгі кезеңдерді сақтайды.
Сабақ логикалық түрде құрылған, әр кезеңнің мағыналық аяқталуы бар. Сабақ барысында мұғалім жұмыстың әртүрлі формаларын ұйымдастырады, бұл оқушылардың шиеленісі мен шаршауын жеңілдетуге көмектеседі.
Бастауыш мектеп жасындағы балалардың психологиялық және жас ерекшеліктерін ескере отырып, сабақтың ортасында динамикалық үзіліс жасалады. Сабақта әр түрлі іс-шаралар бар, өмірмен байланыс жасалады, проблемалық оқыту қолданылады.
Сабақ барысында ынтымақтастық жағдайы қалыптасады, Мұғалім эмоционалды, сенімді, барлық оқушыларға тең мүмкіндік береді
Открытые уроки учителей начальных классов. Организован и проведен на достаточно высоком профессиональном уровне. Учитель планирует урок открытия нового знания в соответствии со структурой системно-деятельностного подхода. Соблюдает основные этапы с учетом временных затрат, на которых формирует у учащихся личностные, предметные и межпредметные связи. 
  Урок логически выстроен, имеет смысловое завершение каждого этапа. В ходе урока учитель организует разные формы работы, что способствует снятию напряжения и утомляемости учащихся.
   Учитывая психологические и возрастные особенности детей младшего школьного возраста, в середине урока проводится динамическая пауза. На уроке присутствуют разные виды деятельности, проводится связь с жизнью, используется проблемное обучение.
   На протяжении урока создается ситуация сотрудничества, учитель эмоционален, уверен, предоставляет равные возможности всем ученикам