"Сабақта білім алушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту" тақырыбында семинар/Семинар по теме "Развитие функциональной грамотности обучающихся на уроках" » Школа-гимназия 44
Алматы қаласы Білім басқармасының
«№44 мектеп-гимназия»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7 (727) 248-01-77
Есепші бөлімі:
+7 (727) 248-01-77
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » "Сабақта білім алушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту" тақырыбында семинар/Семинар по теме "Развитие функциональной грамотности обучающихся на уроках"
05
ақпан
2024

"Сабақта білім алушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту" тақырыбында семинар/Семинар по теме "Развитие функциональной грамотности обучающихся на уроках"

Бүгін 05.02.2024 "Сабақта білім алушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту" тақырыбында семинар өткізілді. Аталған іс-шараның ұйымдастырушылары зерттеуші- мұғалімдер Талғабекова А.Т. және Қойшыбекова А. К. Осы семинарда білім алушылардың функционалдық сауаттылығын жақсарту үшін әдістерді дамыту туралы маңызды сұрақтар көтерілді. Семинарда қатысушылар оқытудың инновациялық әдістерін, соның ішінде заманауи технологияларды қолдануды белсенді талқылады. Презентациялар мен практикалық мастер-класстардың арқасында қатысушылар оқушылардың функционалдық сауаттылығын тиімдірек дамытуға ықпал ете отырып, өздерінің педагогикалық практикасына жаңа тәсілдерді ықпалдастыру үшін құнды құралдар алды.

Сегодня 05.02.2024 был проведен семинар по теме "Развитие функциональной грамотности обучающихся на уроках". Организаторами данного мероприятия были учителя-исследователи Талгабекова А.Т. и Койшыбекова  А.К. В данном семинаре поднимались важные вопросы о развитии методов для улучшения функциональной грамотности у обучающихся и не только. На семинаре участники активно обсуждали инновационные методы обучения, в том числе использование современных технологий. Благодаря презентациям и практическим мастер-классам, участники получили ценные инструменты для интеграции новых подходов в свою педагогическую практику, способствуя более эффективному развитию функциональной грамотности учащихся.