Бастауыш сыныптың ашық сабағы/Открытый урок начальных классов » Школа-гимназия 44
Алматы қаласы Білім басқармасының
«№44 мектеп-гимназия»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7 (727) 248-01-77
Есепші бөлімі:
+7 (727) 248-01-77
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Бастауыш сыныптың ашық сабағы/Открытый урок начальных классов
20
қазан
2023

Бастауыш сыныптың ашық сабағы/Открытый урок начальных классов

Н.А.Бровкина, Ю.В.Перевалова, Н.В.Деева, Д.А.Ушурбакиеваның сабағында зейіні дамып, сақталды, есте сақтау, ойлау, қиялдау қабілеттерін дамыту жұмыстары жүргізілді. Репродуктивті және ізденіс әрекетінің әдістері қолданылды (оқу, есте сақтау, қайталау, дәлелдеу, түсіндіру, бағалау, қатені табу).
     Сабақтың мазмұны бағдарлама талаптарына, алға қойылған мақсаттарға сай болды және уақытты қатаң түрде белгіледі. Пәнаралық байланыстар байқалды.
      Көрнекі материал сабақтың барлық кезеңдерінде қолданылды және орынды және жеткілікті болды. Барлық тапсырмаларды мұғалім нақты айтты.
    Сабақта тек оқытудың міндеттері шешіліп қоймай, оқушыларды тәрбиелеу де қолға алынды.
Қорытындылар:
  Сабақ – ойын жақсы әдістемелік деңгейде өтті, мақсатына жетті, берілген есептерді шығарды.
Балаларға артық жүктеме болмайды. Сабақтың қарқыны орташа. Жасалған эмоционалды атмосфера оқушыларды белсенді ойлауға итермелейді.
Ұсынылады: сабақта және топтық жұмыс түрлерінде студенттердің өзіндік іс-әрекетін ұйымдастыру жұмысын күшейту.
На уроке Бровкиной Н.А, Переваловой Ю.В, Деевой Н.В, Ушурбакиевой Д.А развивалось и поддерживалось внимание, шла работа по развитию памяти, мышления, воображения. Использовались методы репродуктивной и поисковой деятельности (прочитай, вспомни, перескажи,  докажи, объясни, оцени, найди ошибку).
     Содержания урока соответствовал требованиям программы, поставленным целям и строго дозирован по времени. Прослеживались межпредметные связи.
      Наглядный материал использовался на всех этапах урока, был уместен и достаточен. Все задания были четко озвучены учителем.
    На уроке решались не только задачи обучения, но и воспитание учащихся.
Выводы:
  Урок – игра проведен на хорошем методическом уровне, достиг своей цели, решались поставленные задачи.  Дети не перегружены. Темп урока средний. Созданная эмоциональная атмосфера, побуждает к активному мышлению учащихся.
Рекомендовано: усилить работу по организации самостоятельной деятельности учащихся на уроке и групповых форм работы